Kilka słów o mnie:
Aktualnie współpracuje z marką Beskidzkie, znaną ze słonych przekąsek - Beskidzkie Paluszki. Moimi głównymi zadaniami jest zarządzanie kanałami społecznościowymi marki(Facebook, Instagram) zgodnie ze strategią, współpraca z Influencerami oraz tworzenie komunikacji wewnętrznej marki.
W latach 2019-2021 pracowałem blisko mojej Alma Mater, czyli w Fundacji Studentów i Absolwentów AGH Academica oraz w Browarze Górniczo-Hutniczym. Zajmowałem się kanałami SM „marek”, podlegających pod te podmioty. Były to między innymi Klub Studio (największy i najnowocześniejszy klub muzyczny w regionie), czy Browar Górniczo-Hutniczy (pierwszy mini browar powstały przy Uczelni w Polsce). Współtworzyłem nowe projekty, jak chociażby marka odzieżowa WE AR_ skierowana do środowiska akademickiego AGH. Działając przy Browarze Górniczo-Hutniczym wspierałem w Social Mediach zbiórkę crowdfunding’ową, dzięki której udało się zebrać 2 500 000 zł na zakup linii produkcyjnej. Dzięki płatnym kampaniom sprzedaż oficjalnych bluz AGH tworzonych przez WE AR_ wzrosła o 30%.

Przed podjęciem pracy zawodowej działałem w dwóch największych organizacjach studenckich na Akademii Górniczo-Hutniczej - w Uczelnianej Radzie Samorządu Studentów AGH oraz w Centrum Mediów AGH. Zajmowałem się działaniami promocyjnymi projektów i organizacji jak i wbpółkoordynowaniem zespołów. 
W wolnym czasie rozwijam swoje fotograficzne umiejętności, o czym można przekonać się, klikając w "Portfolio". Gdy nie mam w rękach aparatu można mnie można spotkać na rowerze szosowym podczas eksploracji okolicznych miejscowości, bądź na rolkach próbując pobić swoje rekordy na dystansie półmaratonu i maratonu :)
Dla przypomnienia - moje CV :) 

Przykład angażujących postów
Przykładowe posty reklamowe
Dodatkowe informacje/projekty
Podczas pracy dla klubu Studio zaproponowałem stworzenie portretów występujących tam artystów z wykorzystaniem złotego malucha. 
Zdjęcia miały promować koncert kilka godzin przed rozpoczęciem oraz budować zaangażowanie fanów, poprzez możliwość sfotografowania się ze złotym maluchem. 
W przypadku zrealizowania zdjęć po koncercie (nie zawsze była możliwość złapania artysty w trakcie próby) zachęcaliśmy fanów do dodawania relacji z koncertu i oznaczania zdjęć z klubowym eksponatem. 
Opracowanie pomysłu, copy oraz większość fotografii jest mojego autorstwa. 
Kilka przykładowych zdjęć poniżej (po kliknięciu w zdjęcie nastąpi przeniesienie na IG)

Stworzyłem komunikację dla projektów #studiowsieci, Antrakty oraz Kolejne Otwarcie. Celem projektów było uzupełnienie programu, który został mocno okrojony (bądź całkowicie wycięty) w związku z pandemią COVID-19. 

#studiowsieci był pierwszym z projektów przenoszących działalność kulturalną klubu Studio do Internetu. W ramach projektu przygotowywałem transmisje na Facebook'u oraz YouTube, tworzyłem opisy, postów i notek prasowych dla mediów oraz analizowałem wyników każdego cyklu. 
Po zakończeniu projektu #studiowsieci i ponownym wprowadzeniu obostrzeń, klub Studio powrócił z koncertami online. Program Antrakty miał być przerwą, której każdy z nas potrzebował w czasie kolejnej fali pandemii. Cykl był skupiony na promowaniu mniejszych zespołów z Krakowa i okolic, które ucierpiały poprzez brak możliwości występów na żywo. 
Sukces projektu i ponowne przywrócenie koncertów, spowodowało wystartowanie w czerwcu 2020 z plenerowymi Antraktami na lato. 
Od marca 2021 możliwość organizowania koncertów została ponownie zawieszona. Gdy pojawiła się informacja o możliwości otwarcia ogródków - postanowiliśmy wystartować z projektem "Kolejne Otwarcie" [ :) ] równo 15 maja o godzinie 00:01 (w dzień zniesienia obostrzeń). 

W projektach odpowiadałem za tworzenie postów, opisów wydarzeń, notek prasowych, płatnych kampanii oraz za dotarcie do użytkowników wykorzystując np. lokalne grupy na FB. 
Wspomagałem Patrycję Długosz przy organizacji i wykonaniu sesji zdjęciowej nowej edycji bluz marki WE AR_, a następnie koordynowałem działania promocyjne w Social Mediach, jak i poprzez kanały uczelniane. 

(kliknięcie w zdjęcie spowoduje przeniesienie do projektu w serwisie Behance)
Back to Top