Kilka słów o mnie:
Aktualnie współpracuje z marką Beskidzkie, znaną ze słonych przekąsek - Beskidzkie Paluszki. Moimi głównymi zadaniami jest zarządzanie kanałami społecznościowymi marki(Facebook, Instagram, TikTok oraz LinkedIn) zgodnie ze strategią, współpraca z Influencerami oraz tworzenie komunikacji wewnętrznej marki.
W latach 2019-2021 pracowałem blisko mojej Alma Mater, czyli w Fundacji Studentów i Absolwentów AGH Academica oraz w Browarze Górniczo-Hutniczym. Zajmowałem się kanałami SM „marek”, podlegających pod te podmioty. Były to między innymi Klub Studio (największy i najnowocześniejszy klub muzyczny w regionie), czy Browar Górniczo-Hutniczy (pierwszy mini browar powstały przy Uczelni w Polsce). Współtworzyłem nowe projekty, jak chociażby marka odzieżowa WE AR_ skierowana do środowiska akademickiego AGH. Działając przy Browarze Górniczo-Hutniczym wspierałem w Social Mediach zbiórkę crowdfunding’ową, dzięki której udało się zebrać 2 500 000 zł na zakup linii produkcyjnej. Dzięki płatnym kampaniom sprzedaż oficjalnych bluz AGH tworzonych przez WE AR_ wzrosła o 30%.
W latach 2019-2021 pracowałem blisko mojej Alma Mater, czyli w Fundacji Studentów i Absolwentów AGH Academica oraz w Browarze Górniczo-Hutniczym. Zajmowałem się kanałami SM „marek”, podlegających pod te podmioty. Były to między innymi Klub Studio (największy i najnowocześniejszy klub muzyczny w regionie), czy Browar Górniczo-Hutniczy (pierwszy mini browar powstały przy Uczelni w Polsce). Współtworzyłem nowe projekty, jak chociażby marka odzieżowa WE AR_ skierowana do środowiska akademickiego AGH. Działając przy Browarze Górniczo-Hutniczym wspierałem w Social Mediach zbiórkę crowdfunding’ową, dzięki której udało się zebrać 2 500 000 zł na zakup linii produkcyjnej. Dzięki płatnym kampaniom sprzedaż oficjalnych bluz AGH tworzonych przez WE AR_ wzrosła o 30%.
Przed podjęciem pracy zawodowej działałem w dwóch największych organizacjach studenckich na Akademii Górniczo-Hutniczej - w Uczelnianej Radzie Samorządu Studentów AGH oraz w Centrum Mediów AGH. Zajmowałem się działaniami promocyjnymi projektów i organizacji jak i współkoordynowaniem zespołów.
W wolnym czasie rozwijam swoje fotograficzne umiejętności, o czym można przekonać się, klikając w "Portfolio". Gdy nie mam w rękach aparatu można mnie spotkać na rowerze podczas eksploracji okolicznych miejscowości i lasów, czy biegając po błocie :)
Dla przypomnienia - moje CV :)

Przykład angażujących postów
Przykładowe posty reklamowe











Dodatkowe informacje/projekty
Podczas pracy dla klubu Studio zaproponowałem stworzenie portretów występujących tam artystów z wykorzystaniem złotego malucha.
Zdjęcia miały promować koncert kilka godzin przed rozpoczęciem oraz budować zaangażowanie fanów, poprzez możliwość sfotografowania się ze złotym maluchem.
Zdjęcia miały promować koncert kilka godzin przed rozpoczęciem oraz budować zaangażowanie fanów, poprzez możliwość sfotografowania się ze złotym maluchem.
W przypadku zrealizowania zdjęć po koncercie (nie zawsze była możliwość złapania artysty w trakcie próby) zachęcaliśmy fanów do dodawania relacji z koncertu i oznaczania zdjęć z klubowym eksponatem.
Opracowanie pomysłu, copy oraz większość fotografii jest mojego autorstwa.
Opracowanie pomysłu, copy oraz większość fotografii jest mojego autorstwa.
Kilka przykładowych zdjęć poniżej (po kliknięciu w zdjęcie nastąpi przeniesienie na IG)
Stworzyłem komunikację dla projektów #studiowsieci, Antrakty oraz Kolejne Otwarcie. Celem projektów było uzupełnienie programu, który został mocno okrojony (bądź całkowicie wycięty) w związku z pandemią COVID-19.
#studiowsieci był pierwszym z projektów przenoszących działalność kulturalną klubu Studio do Internetu. W ramach projektu przygotowywałem transmisje na Facebook'u oraz YouTube, tworzyłem opisy, postów i notek prasowych dla mediów oraz analizowałem wyników każdego cyklu.
#studiowsieci był pierwszym z projektów przenoszących działalność kulturalną klubu Studio do Internetu. W ramach projektu przygotowywałem transmisje na Facebook'u oraz YouTube, tworzyłem opisy, postów i notek prasowych dla mediów oraz analizowałem wyników każdego cyklu.


Po zakończeniu projektu #studiowsieci i ponownym wprowadzeniu obostrzeń, klub Studio powrócił z koncertami online. Program Antrakty miał być przerwą, której każdy z nas potrzebował w czasie kolejnej fali pandemii. Cykl był skupiony na promowaniu mniejszych zespołów z Krakowa i okolic, które ucierpiały poprzez brak możliwości występów na żywo.
Sukces projektu i ponowne przywrócenie koncertów, spowodowało wystartowanie w czerwcu 2020 z plenerowymi Antraktami na lato.
Od marca 2021 możliwość organizowania koncertów została ponownie zawieszona. Gdy pojawiła się informacja o możliwości otwarcia ogródków - postanowiliśmy wystartować z projektem "Kolejne Otwarcie" [ :) ] równo 15 maja o godzinie 00:01 (w dzień zniesienia obostrzeń).
W projektach odpowiadałem za tworzenie postów, opisów wydarzeń, notek prasowych, płatnych kampanii oraz za dotarcie do użytkowników wykorzystując np. lokalne grupy na FB.
Sukces projektu i ponowne przywrócenie koncertów, spowodowało wystartowanie w czerwcu 2020 z plenerowymi Antraktami na lato.
Od marca 2021 możliwość organizowania koncertów została ponownie zawieszona. Gdy pojawiła się informacja o możliwości otwarcia ogródków - postanowiliśmy wystartować z projektem "Kolejne Otwarcie" [ :) ] równo 15 maja o godzinie 00:01 (w dzień zniesienia obostrzeń).
W projektach odpowiadałem za tworzenie postów, opisów wydarzeń, notek prasowych, płatnych kampanii oraz za dotarcie do użytkowników wykorzystując np. lokalne grupy na FB.
Wspomagałem Patrycję Długosz przy organizacji i wykonaniu sesji zdjęciowej nowej edycji bluz marki WE AR_, a następnie koordynowałem działania promocyjne w Social Mediach, jak i poprzez kanały uczelniane.
(kliknięcie w zdjęcie spowoduje przeniesienie do projektu w serwisie Behance)
(kliknięcie w zdjęcie spowoduje przeniesienie do projektu w serwisie Behance)